Rabu, 29 Julai 2009

Kelibut

ari nie x tau naper kelibut sgt kat pat kerja aku
smpai2 dr msg dari mad arif disukun
" g tlg punch, ngtk g lah mlm tadi standby kat MRSM pai 3pg"
aku yg x tau citer tertanya2
kol 8.00 pg, masuk pilot aku yg sorng nie kat bilik aku
" g sy kene g muar amek ubat, stok ubat kat pontian dah abis "
pe citer pulak nie..
tapi aku pun cakap " OK " ok jer
kol 9 pg telefon bunyi dari OGK
" g minta maner2 MA cover KK Ayer Baloi, pesakit ramai diaorng dah x leh nak handle"
sudah lglh gamatlah klinik aku
dah lah ari nie ari klinik
rupanyer malam tadi budak2 MRSM Ayer Baloi kene demam
2 yg diaorg kene buka klinik kat MRSM
nie semua gara H1N1 lah
tp setakat ari nie x der yg positif g
smlm 300 pelajar SMK Dato Pengawa Barat, Pontian diarahkan balik sebab demam
mcm2 penyakit sekarang nie
aku pun jadi takut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan