Isnin, 27 Julai 2009

Cuti2 Malaysia

dah lama rasanyer aku x menulis kat sini
maklumlah aku bz sejak 2 menjak nie
last week aku g bercuti2 ngan cik abe aku
sajer aku pilih ke pantai timur
so aku citerlah per yg berlaku sepanjang percutian aku

24 Julai 2009

5.00 pagi
bangun awal tok bersiap, kejut ciak abe aku pai 10 kali aku terpaksa menekan phone,
wat breakfast tok bekalan - grg nugget ramlee, ayam crispy ngan wat bege

6.30 pagi
panaskan enjin kete kecek aku & amek cik abe aku kat umah dia then terus g quarters KK Benut amek Pakcik ( driver aku )

7.30 pagi
gerak dari Quarters KK Benut menuju ke Kuala Terengganu

9.00 pagi
berhenti breakfast kat warung tepi jalan kat Lam Lee, segamat

10.00 pagi
berhenti beli buah pulasan tok oleh2 bini muda pak cik kat simpang segamat - kuantan

2.3o ptg
sampai di Kuala terengganu, hantar pakcik kat umah bini muda dia kat Quarters Hospital Sultanah Nur zahirah then trs cheak in kat Hotel seri Malaysia, Kuala Terengganu.

4.00 ptg
bersiar2 meninjau2 persekitatan kuala terenggganu, g Pasar Payang tapi banyak kedai2 tutup...shopiing kat Maidin dah jumpa kawan cik abe aku lepak kat kedai mamak

2.00 pagi
balik otel, penat sangat terus tido

3 ulasan: